Servisfoni; iklimlendirme, beyaz eşya, ısıtma ve soğutma sistemleri tamir,bakım ve servis faaliyetlerini sürdüren mükellefler arasında koordinasyon sağlamak, Servisfoni bayileri arasında dayanışma ve yardımlaşmayı pekiştirmek , bu konuda çalışmalar yapan kişi ve kuruluşlara destek vermek ve faaliyetlerinin etkinleştirilmesi ve geliştirilmesini sağlamak amacı ile kurulmuştur.
Servisfoni, hem özel teknik servis hizmeti veren meslektaşlarımıza, hem de tüketicilerimize en doğru hizmeti sağlama yollarına ilişkin çalışmalar yapmak üzere faaliyetlerini sürdürmektedir. Özel teknik servis sektörünün kalitesini ve niteliğini yükseltmek yegane amaçlarımızdandır. Sektörümüzün niteliğini düşüren, tüketici mağduriyetlerine yol açan servislerle mücadele edip yaşanan mağduriyetlerin önüne geçilmesine yönelik çalışmalarımız ve hizmetlerimiz hız kesmeden devam etmektedir.
Servisfoni firması bir kurucusu olduğumuz ÖZTEKDER (Özel Teknik Servisçiler Derneği) üyesidir. ÖZTEKDER, inisiyatif kullanarak, gerek yaşanan mağduriyetlerin giderilmesine katkıda bulunan, gerekse illegal faaliyet gösteren firmaların tespiti ile ilgili işlemleri başlatarak henüz yaşanmamış mağduriyetlerin de önüne geçmeye çalışan bir dernek olup şirketimiz Servisfoni de önemli hedefleri ve faaliyetleri olan derneğin bu mücadelesinin destekçisidir.
Servisfoni olarak yeni bir yaklaşımla özel teknik servis sektörüne bakışı değiştirecek, sektörümüzdeki değişim ve gelişimin öncüsü olacağız. Dolayısıyla sektörün geleceğini okumak ve vaktinde yenilikleri yakalamak Servisfoni olarak yaklaşımımızın temellerini oluşturacaktır.
Servisfoni İş Ortakları; eğitimli, yetenekli yönetim kadrosu ve tecrübeli çalışanları sayesinde, müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışını sektörel bilgi ve deneyimiyle birleştirerek üye kişi ve şirketlerin amaç ve kurumsal kimliğini en güzel şekilde hedef kitlesine yansıtmayı başarmaktadır.
Servisfoni'de bir yandan bayi ve şirketlerin tüm deneyim ve tecrübelerinin paylaşılmasının avantajları pekiştirilirken; diğer yandan kurumsallaşma çalışmaları, verimlilik analizleri, Ar-Ge çalışmaları, yönetimde yeniden yapılanma ve özellikle hayat boyu eğitim programları ile her düzeydeki çalışanımızın kişisel gelişimine özel bir önem vermekteyiz.
Sektörümüzün çalışanlarına, emekçilerine, müşterilerimize, topluma, çevreye ve kamuya karşı sorumluluğumuzun ve duyarlılığımızın bilinciyle çalışmalarımızı sürdüreceğiz.
Servisfoni kurucusu olarak, birlik ve beraberlikle tüm hedeflerimize ulaşacağımıza olan inancım tamdır.
Sevgi ve saygılarımla...
FEYZULLAH CAN
Servisfoni Yönetim Kurulu Başkanı